Flufcopter

måndag, januari 01, 2007

normativa analysen


jag prickade in åtminstone tre saker som det inte skadar att genomleva på ett nytt års skira början:

1. Knäet går sönder

2. Tummen går ur led

3. Man vaknar i någon annans säng

"Jag tror min tumme är ur led"
"Jaja, skynda dig nu"
"Men ärligt, lyssna på mig - min tumme är ur led!"
"Vi kommer bli sena!"
Det fanns inget val - jag drog den rätt och så fortsatte vi längs den obevekliga parabeln som skulle sluta i främmande bädd. Tyvärr fick jag inget foto på den skeva extremiteten när det begav sig - tidsbristen sporrade mig till korrektion innan dokumentation - men det såg inte så snyggt ut dagen efter heller, men som synes har jag lyckats dokumentera inte en, utan två av mina händer, så man har något att jämföra med.
Kort sagt får jag nog påstå att det nog var ett gott nytt år.

1 Comments:

  • Haha, fan vad härligt Jonas!
    Jag såg först inte något spektakulärt på bilden och tyckte du kunde gjort ett bättre jobb, men fan vad festligt det var när blodpåsen på vänstra näven uppenbarade sig för mig!

    Bra gjort med nummer 3 också.

    By Blogger Olov Källgarn, at 00:11  

Skicka en kommentar

<< Home