Flufcopter

tisdag, april 03, 2007

It was my ego telling me why

Har precis jobbat och dagdrömt likt en syrsa. Syrsor är nämligen världsbäst på att drömma, och så pratar vi inte mer om det:

Jag kommer snart att bege mig till Sydamerika, där kommer jag dricka sprit och umgås med lite blandat folk för att slutligen alliera med mig 4 stycken före detta heroinister. Vi kommer bilda ett rockband som bygger mycket på mystik och aftonklänningar. Vi kommer spela i Malmö och det kommer vara massa märkliga skriverier i tidningar, nån recensent kommer påpeka hur dåligt det står till med den politiska korrektheten, några feminister kommer vara arga och jag kommer kräva att bandet kommer hem till mina föräldrar och lagar mat. Under tiden som bandet hänger ihop kommer jag även att utföra en dramatisk och extremt heroisk räddningsaktion av ett litet, ganska svagt barn som hamnat i en väldigt kall sjö.

Förresten, titeln har absolut ingenting med något att göra, det var bara en textrad som passade så oerhört bra iklädd en titelroll.


Glada syrsan hälsar: "Jag gillar läder! Allt från skor, bälten, hattar ja till och med de klassiska läderbyxorna som bögarna gillar, och just nu lyssnar jag mycket på The Sounds!"

1 Comments:

  • Det är bra att läsa en bra berättelse om kamp en konst, som ger oss kunskap om att göra hela tiden försöka när du inte fick till det ...
    With Regards
    Jazmin W
    Team Leader
    www.datarecoverysoftware.com

    By Blogger Jazminwilss, at 06:46  

Skicka en kommentar

<< Home