Flufcopter

fredag, januari 05, 2007

Inte semester, något mycket... roligare

Ja alltså... Istället för att gå runt och tänka att "fan-ja-jävlar vad lite jag kommer uppdatera de kommande veckorna" kan jag lika gärna högt och tydlig proklamera följande: det blir inget mer mast-bloggande på åtminstone 3 veckor. Jag vet, är hemsk ledsen men, ja tiden finns inte riktigt där för att hjärnan skall hinna utveckla njutbar poesi. Men misströsta icke (kontantan med flufcopter är just detta; misströsta aldrig), det blir vår en gång trots allt (trädjävlarna tror ju t.ex. att det är sommar i detta nu). Vem vet, jag återkommer kanske med en lista över roliga händelser år 2006 (det är ju vad jag förstår väldigt viktigt med list-jävlar nuförtiden).



Dagens objekt: en lampa till finrummet.


Puss och kram!