Flufcopter

söndag, juni 18, 2006

Våldsamt

Under denna dag har jag haft en innerlig önskan om att snorta kokain och dessutom flera gånger räknat på hur många minuter jag har kvar innan min sista tenta... Ja, jag behöver sommarlov, rent faktiskt väldigt mycket sommarlov och dessutom mest hela tiden. När jag räknade kom jag dock fram till att det får jag nästan nu, eller typ nu i alla fall. Sen är det fest nästan hela tiden! Har återigen kommit på våldsamt god fot med den lilla, ganska gay, blå partyhajen (men ni missade hela den intrig som uppstått mellan oss två eftersom jag aldrig blev färdig med det inlägget...), har dock inte hört från kräftan Freud på väldigt länge. Nästan så jag börjar bli orolig men samtidigt är det knappast en kräfta man skall oroa sig alltför mycket över.


Apropå det här med världsfred; jag föreställer mig att den ser lite ut som den här vansinniga ljusstaken...


Fick ett våldsamt (andra gången detta ord används hitintills, lustigt) behov av att höra ingen mindre än Bodenstandig 2000 för ett tag sedan. Sagt och gjort, "In Rock 16 bit" dånade loss och så blev det lite pre-fest stämning och det är behövdes verkligen. Det är fin tysk musik när tysk musik är som bäst (och det är ju rätt sällan den rent faktiskt är det så...)!

Nu har jag glömt vad jag skulle skriva om... öh, vi ses

1 Comments:

  • även jag drog hem Bodenständig Zweitausend för halvannan vecka sen och njuter till fullo av In rock 16 bit
    En modern klassiker!
    (Bodenständig betyder för övrigt Keepin' it real)

    By Blogger geas, at 04:57  

Skicka en kommentar

<< Home