Flufcopter

fredag, april 13, 2007

Baskerville!

Det blir lätt fel när man är fransk, står i en garderob och sjunger om brusten kärlek!
Det är därför jag själv strävat efter att undvika att hamna i sådana situationer. Istället skall jag ikväll klä ut mig till en vampyrmimare, med motivering att det är dubbelt skrämmande (mimare är kanske inte skrämmande, men väl obehagliga, och vampyrer är ju kända som rätt elaka typer). Detta för att jag kan + att det är fredagen den 13! Lite härlig vit ansiktsfärg + vampyrtänder, basker och sen är det klart! Sen skall jag dricka öl i solen och lyssna på ghost busters. På kvällen får vi se vad som händer. Är ju fortfarande sjuk och ynklig så den vilda by-turen vet jag inte om jag kan administrera. Vi får se...


"En gång var jag världens mäktigaste vampyr, sen gav jag mig på mimarna varpå jag plötsligt förvandlades till ett litet ganska äckligt barn...

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home