Flufcopter

onsdag, april 18, 2007

Raketmaskin

Drar i mig en halv kopp kaffe, lyssnar på musik från forna tider och tänker på livet. Blir farligt nostalgisk och vet väl inte riktigt ut eller in. Inser även att flufcopter är döende. Det börjar bli dags att jump ship... sorgligt men sant. Skall fortsätta annorstädes dock, i vilket tempo det blir vet jag dock inte riktigt... Är i alla fall nöjd med dagens eskapader, det har lyssnats på professorer, skrivits ut, fikats, ätits glass och sen har jag tänkt en massa också, på gott och ont.

Det lustigaste är väl kanske att jag inte gillar kaffe!



"Nu jävlar smäller det!"

5 Comments:

  • de sista som lämnar skeppet (jumps the ship)är råttorna... om du tänker lämna detta skepp måste du se till att jag vat var du tar vägen, annars jävlar. JÄVLAR! Och inte nått menkan-jävlar... ett påriktigtjävlar!

    By Anonymous Anonym, at 01:51  

  • varför är flufcopter döende? förvisso är det bara 25% av manskapet som skriver men nog kan en kapten ro sitt skepp utan att slavarna skyfflar kol?
    Asså så!

    By Blogger Olov Källgarn, at 19:25  

  • Keep it up.

    By Anonymous Weight Loss Surgery Mexico, at 15:23  

  • Well done

    By Anonymous Hospitals In Mexico, at 15:52  

  • Good to hear this.

    By Anonymous ICSI Mexico, at 16:09  

Skicka en kommentar

<< Home